Klubbmästerskap Ordentliga inlägg

Igår var det KM i hoppning på UBRK och jag var där som funktionär. Storhästarna var ut först, då var det inte så mycket att göra så då hann jag fota lite granna men sedan till ponnyklasserna fick Anna ta kameran istället :) Det var rätt svårt att fota, konstigt ljus liksom, men med lite lätt redigering blev de hyfsade.

Min vän och Klubbens tävlingsjunkie Emma Ferlin tog inte mindre än 5 blå-gula rosetter på nio starter med fyra olika hästar och ponnyer - inte illa! Bra "avslutning" (hon har säkert flera tävlingshelger kvar i höst) på 2011 och ponnytiden.
Emma med sin Celina

Några dagar innan så kom de ut med extrainsatta Clear round-klasser som jag gärna hade varit med i men eftersom jag varit lite dålig på att hålla igång den senaste veckan tyckte jag inte det var schysst mot Bompa. Men jag blev väääldigt sugen på att starta en 50 cm-klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0