Sur Louise svamlar

Tog lite sovmorgon till kl. 8 sedan satte jag mig med skolarbete, åt lite lunch, pluggade ännu mer och sedan - hoppsan vad klockan runnit iväg! Nu är det bara att göra stallet, duscha och sedan åka iväg till ungdomsektionens Tacokväll. Jag är nöjd att jag har pluggat och har verkligen sett fram emot tacokvällen, men är så sur att jag inte hunnit rida idag. Jag hittade Musse utanför hagen, men han stod inte och glufsade i sig gräs utan han stod vid grinden till ridbanan och tittade längtansfullt... Hallå skuldkänslor!
I helgen ska det bli ordentligt med kvalitetstid och nästa vecka ska det vara ordentliga ridpass - så det så! :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jätte fin blogg , fin designe !:D

2011-10-07 @ 21:20:24
URL: http://evemey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0