Bilddagboken Louise svamlar

Skulle använda en bild på Bompa men hade inga bra på denna datan så gick in på min bdb och skulle ta någon där. Jag har inte varit inne där på typ två månader, hade över 12000 ovisade bilder hos mina vänner haha! Endel hade skrivit och frågat hur det gick för mig och Bompa, kul att folk bryr sig. :) Men jag kommer troligtvis inte gå tillbaka till den sidan, nä nu är det blogg som gäller! Känner mig flummig...
Har du/ har du haft bdb?
Och en liten bild på mig och bästa hästen <3 Ikväll är det träning!

Kommentarer
Postat av: Liza

haha håller med fast ska bli lite aktiv där med nu då man kan få fler läsare till bloggen haha :P



Ni är ett så fint ekipage tillsammans! :'D

2010-12-22 @ 16:57:15
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0