Dan före dopparedan Louise svamlar

Sitter och borstar tänderna och väntar på att syster ska behagas gå upp. Igår bestämde vi för att rida på morgonen men nu tycker hon det är för mörkt x)
Dagens att göra-lista:
  • Rida då
  • Leka med Musse
  • Stallet
  • Städa rummet
  • Baka julgodis
  • Handla sista julklappen (jag brukar aldrig vara såhär sen)
  • Klä julgranen
  • Äta julskinka
Ser lovande ut :) Sen ska jag försöka skriva intressanta inlägg också. Angående listan från igår så är det för att få mig att verkligen skriva bra inlägg, men jag kommer även försöka skriva mer om vad ag gör med Bompa varje dag med bilder, veckoscheman och övningar så gott det går ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0