#%&%¤¤"#&/!!! Ordentliga inlägg

Hade öppet hus för niorna idag. Blev lite avundsjuk, GY11 verkar jättebra! Samtidigt skönt att inte vara en rädd, vilsen 15-åring ;)
Slutade och insåg att jag kunde hinna med tidiga bussen om jag skyndade mig. Sprang som en idiot genom stan, ser bussen, ser bussen börja åka, jag viftar med busskortet och visar att jag ska med, chauffören kör ut framför mig, jag stannar och vill att han ska öppna dörren, han viftar undan mig (han kanske kör åt sidan så slipper vi stå tvärs över vägen?) och sedan gasar iväg! Jävla gubbjävel!!!
Som tur är gick nästa buss en halvtimme efter, så tog den och gick hem. Trots min nya varma jacka (<3) så frös jag r*ven av mig. Tror jag måste börja äta mer fett, min (knä)leder känns som dåligt smörjda gångjärn :P


Ingen ridning idag, somnade när jag kom hem (a)

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna en reflexgrimma

sv; hihi tack :D

2010-12-10 @ 15:35:34
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0