Hahahaa faiiiil Louise svamlar

Hahaha jag kan inte annat än skratta! Detta skulle bli som alla andra mina lov - slappa och sköna - men istället har jag jobbat på ridskolan lördag, söndag, tisdag och idag och mina armar är heeeeelt slut! Man har rätt till en halvtimmes rast men jag jobbar alltid på istället men idag gick det bara inte så tog tio minuter och tittade på hoppkursen. Jag fick rida lilla Dizzy idag, bilder och mer om det kommer.
Meningen var ju att jag skulle få till ordentliga uppdateringar under lovet men jag har aldrig haft såhär mycket att göra känns det som x) Kul men oj så trött(och flummig) jag blir...
Men ännu en gång, ska försöka få till några inlägg. Hade tur och tidsinställde inlägget nedan för över en vecka sedan ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-30 @ 22:49:37
Postat av: Liza och Sofia

oj råkade skicka en tom kommentar :S



håller med man tänker alltid så att på loven har jag mer tid och kan uppdatera bättre men på nått sett blir det så att man får mindre tid.. XD hahah

2010-12-30 @ 22:51:50
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0