Julklappar i drivor Louise svamlar

Jag är yngst i familjen och av kusinerna på pappas sida - därför blir jag lätt bortskämd med att alltid få flest paket på julafton. Men i år fick nog jag och syrran nästan lika många fast hon ska som sagt flytta hemifrån och hon fick tre paket av mig och jag fick inget av henne så det kanske förklarar saken ;)
Nu blir det bildbomb på vad bortskämda jag har fått ^^
Min älskade julstrumpa som jag fick när jag var liten av mina gudföräldrar(som skämmer bort mig mest av alla). Den är av sammet och kommer från Harrods i London. Tänkte på det i morse, att det är en av de få saker jag har som jag skulle bli riktigt ledsen för om den försvann(typ i en brand eller liknande)...

Strumpans innehåll; Hästmagazinet, Julskum, clementin, huvudmassagegrej.
Får ni också saker i julstrumpan på julaftons morgon? :)

Charliesstrumpor, HV71-trosor, Filippas Ridsportstrumpor

Tömmar

MP3 och förhoppningsvis bekväma hörlurar

Helårsprenumenation av Equipage

500 kronor

Handduk


Presentkort på Nordstan, vet inte hur mycket. Fick det av mina supersnälla gudföräldrar!

Två böcker

Två chokladkakor (som jag inte tål men det är tanken som räknas!)



Och till sist mina älskade stövlar! <3
De kommer sättas i bruk redan imorgon klockan 06.30 då det är helgjour på ridskolan ^^

Kommentarer
Postat av: Liza och Sofia

snygga ;)



sv: jo han som blir björn heter det :)

2010-12-25 @ 19:50:54
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/
Postat av: Liza och Sofia

Fina presenter :D

Haha ah får några presenter på morgonen i julstrumpan innan vi går till stallet sen får vi resten när julklappsöpningen är - haha lite ointressant :P

2010-12-25 @ 19:59:27
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0