Julstämning Louise svamlar

Idag när jag medans jag jobbade på ridskolan stod mamma i köket och bakade lussekatter, havrekex och knäckebröd - bara några utav alla måsten i våran familj. Nu sitter jag och lyssnar på jullåtar av George Michael jag aldrig hört förut och börjar äntligen få lite julstämning :) Känns som om julen inte är så viktig i år för mig, det ska bli skönt när den väl kommer så alla lugnar ner sig och man bara kan njuta ^^
På helgjouren i stallet blev jag typ skallad av en av hästarna x) Jag hann knappt uppfatta det men nu i efterhand har jag rätt ont i huvudet om man säger så. Så snälla syster är ute och motionerar Bompa just nu.
Tack för alla svar på förra inlägget om min lilla kris, det hjälper mer än ni anar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0