Knäppt Louise svamlar

Jag har provat att vara utan mina astma och allergimediciner i två dagar. Liksom, hur mycket ska jag behöva dem nu? Väldigt mycket visade det sig xD Så fort jag skrattar (!) äter eller kommer in så får jag svårt att andas, men det ironiska är att när jag gör höpåsar känner jag ingenting! Haha, fail, men jag får ta och börja med dem tror jag för idag när jag kom hem så fick typ en allergisk reaktion så jag däckade framför TV:n x) Att ut och rida idag var inte att tänka på... Känner mig som världens sämsta hästägare men syster red Bompa igår och bara han får mat och uppmärksamhet så blir han nöjd :)



Förresten, jag hinner sällan skriva inlägg under veckorna så skriver många i efterhand. Så för att lättare kunna hålla koll

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha vad knasigt med astman att du kan göra höpåsar, men fett skönt ändå:D

2010-12-15 @ 20:53:05
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0