Mer tid Louise svamlar

Två timmar extra på detta dygnet hade suttit fint. Jag har hunnit med allt det som planerat att jag skulle göra men jag hade gärna haft mer tid så jag hade kunnat skriva fler inlägg och fixa filmen från idag :) Jaja, vi får ta det en annan gång.
Idag red och och syster ut barbacka med Musse som handhäst.  Han var jätteduktig! Och det var kul att se att han tyckte det var så himla roligt! Detta ska göras fler gånger, bland annat imorgon då det är den årliga julaftonsritten på förmiddagen :) Har ni några speciella hästtraditioner på julafton?
Nu är det dags att sätta sig ner framför TV:n med familjen och se på Love Actually - älskar de filmen! ^^

Kommentarer
Postat av: u name it

God jul! Hoppas du får en riktigt mysig jul!

2010-12-24 @ 09:08:47
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/
Postat av: anni

sv; Tack så mycket! :) Håller med, förstår mig inte på folk som stänger in sina hästar i boxen för att det regnar lite eller liknande. Inte konstigt att hästarnas hållbarhet blir sämre och sämre :/



Ja, han är en riktigt goding :) det är nog endast tack vare hans utseende som han faktiskt lever idag..

Han har en michael whitaker, läder :) världens underbaraste sadel!

2010-12-24 @ 11:47:12
URL: http://teamoveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0