Publicerad Louise svamlar

En gång i höstas var Bompa riktigt förkyld. Han hade hög feber och frossa. Usha vad orolig jag var :S Jag både mejlade någon veterinär över internet och mamma ringde till den lokala veterinärstationen. Båda rådde om att hålla koll på tempen och se till så han åt och framförallt drack ordentligt, annars skulle man be veterinären komma upp.
Bompa tillfrisknade efter några dagar och var nöjd med en veckas vila och mys.
I strumpan på julafton fick jag Stallmagazinet. Har inte hunnit läsa den så mycket, men nu när jag gjorde det här om dagen så såg jag att mejlet jag skickade till veterinären är med! haha, fatta att jag blev förvånad! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0