Smått och gott Louise svamlar

Började dagen med helgjour i stallet idag igen. Härlig lön jag kommer få i Januari! ^^
Ska snart äta lunch och sedan åka tillbaka till ridskolan för att ta in ridskolehästarna igen. Sitter och smakar lite på de två chokladkakorna jag fick i julklapp som jag egentligen inte tål men känner inte av något. Allergin kanske är borta på riktigt?! :O
Innan snöade det jättemycket men nu är det riktigt fint väder så funderar på vart jag och Bompa ska ta vägen idag. Beror också på om jag får i broddarna och hur mycket träningvärk han har sedan igår ;)

Nu har väl nästan alla affärer mellandagsrea men Hööks tar i ordentligt! Är riktigt sugen på detta tränset för ca 240 kr, men jag har ju bara bruna sadlar x)

Kommentarer
Postat av: Aaaannaaaaa

Jag har beställit, Vi Har ju pratat om detta, du kanske ska rida barbacka!?:) sen kanske helt plötsligt inte sadeln passar längre:o

2010-12-27 @ 07:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0