Tolka Träningsdagbok

Idag har jag och syster tolkat med Bompa för första gången på riktigt! :D
Först plågade vi honom lite för att vänja honom vid pulkan. Han växlade mellan att vara cool till att hoppa in i en snödriva i ren förskräckelse... Men när vi väl åkte iväg gick allting sååå bra! När han kom på det var det som om han aldrig ville sluta. Vi bytte så jag satt i pulkan med och det var så jäkla kul! Ska se till och göra det ofta nu medans det är så perfekt snö på vägarna.
Red sedan en sväng i skogen gick riktigt bra förutom att vänstergaloppen krånglade lite men shit the same ;)
Ska nog försöka få med mig och filma nästa gång vi tolkar!

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna en reflexgrimma

sv; okej :) Jag kan bara hålla med. tyvärr har jag en klen häst som lätt fryser :/

2010-12-10 @ 18:02:53
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Matilda Holmström

Sv. Du har förstått precis varför jag kägger ut priserna på saker jag hissar/dissar eller rena utrustningsinlägg.



Tänk om man som läsare tycker att det där var ett fint täcke (som ex) och åker för att köpa det, men har med sig för lite pengar. Blir inte det pinsamt då? Bättre att veta innan (:

2010-12-10 @ 18:37:57
URL: http://youthdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0