Vilken dag! Louise svamlar

Puuh! Vilken dag! Inte för jag gjort så jättemycket, men jag är helt slut.
Började med att gå upp tidigt, (har inte haft sovmorgon på hela jullovet!), och jobba på ridskolan några timmar. Sedan hem och ut och tolka med Bompa, Lina och Sandra. Jättekul, Bompa skötte sig perfa, hade gärna visat er men kameran orkade inte så för det var så kallt.
Sedan in och äta och sen har jag typ varit död hela eftermiddagen, haha, jag är så klen!
Nu är det dags för Grey's Anatomy, imorgon är det ridning, ev shopping och garanterat bättre uppdateringar än idag.
Och om allt går som planerat händer det stora saker i Januari! Nyfiken? ;)

Kommentarer
Postat av: Liza och Sofia

sv: ja det får du jättegärna göra, ja jag har lyckats redigera filmerna klippt och klistrat lixom men jag får inte upp dom på youtube för de sparas i fel format.. och jag lyckas inte spara dom i nått annat..? :)

2010-12-29 @ 18:41:02
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0