Sämst... Louise svamlar

Jag vill verkligen skriva om vad jag gör med Bompa varje dag men jag har haft noll inspiration och dessutom har jag haft lite beslutsångest om hur jag ska göra; blogg, almanacka/dagbok eller bilddagboken. Men nu ska jag ändå försöker ta mig i kragen och skriva här varje dag, kanske inte alltid så intressant, men användbart för mig. Min bilddagbok ska jag försöka ha mer roliga saker på och framförallt bilder då ;)

Skuldkänslorna välller inom mig eftersom jag inte har motionerat Bompa idag :/ Men det har regnat och desutom gör allergin mig väldigt trött och smått deprimerad så Pikachu och Lady-saker kommer upp och rör till det i hjärnan på mig.
Var ändå ute i hagen och gosade lite med honom. Tog också med mig en gammal basketboll som vi lekte lite med :) Då fick både Bompa och Ita använda hjärnan lite granna.

Känner att jag verkligen vill ner och rida på ridbana snart, men det kan jag väl glömma eftersom syrran tar studenten nästa vecka ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0