Då var det dags igen Louise svamlar

För en ny förkylning. Det var ju åtminstone 2 veckor sedan sist, så vad har jag att förvänta mig? De kommer också vid bästa tillfälle, på fredag är det Harry Potter och i helgen ska jag åka till Strömsholm och heja på tjejerna i Agrias riksmästerskap!
Sitter och lyssnar på Oskar Lindros, tänkte snart vara duktig och jobba med skolarbete.


Igår var det vänner till päronen och deras 9-åriga dotter här. Hon rider på ridskola sedan flera år tillbaka och är jätteduktig. Hon fick borsta Musse lite och det är så kul att se - han kan vara kaxig och jobbig men så fort hon kommer hit blir han som en ängel, står blick stilla med spetsade öron och njuter ^^
Massa god var det igår, så jag känner mig som en sumo. Vill verkligen ut och springa men då lär jag åka på lunginflammation.


Höhö, positiv här ja. Men ska nog prova tömkörningsgjorden idag, får se om jag lyckas få någon att fota :)

Kommentarer
Postat av: camille

ush, jag är på bättringsvägen nu. inte kul att vara förkyld :(

2010-11-14 @ 14:13:34
URL: http://camillemathilda.blogg.se/
Postat av: camille

sv: krya på dig :)

2010-11-14 @ 15:47:43
URL: http://camillemathilda.blogg.se/
Postat av: Natalie

Sv: Det är därför jag vill ha en ;) han både växer och sätter muskler.. Så jag tycker det vore bra med en :) Regnar det får jag väl ha på sadelskydd när jag rider.. Finns alltid lösningar (:

2010-11-14 @ 21:04:55
URL: http://ponnismurfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0