Upp som en sol... Louise svamlar

Igår var jag riktigt stolt över mig själv. Jag gjorde typ allt i stallet,  pustade, städade rummet och rensade bland stallkläderna. Dessutom hade jag ett lyckat ridpass där jag var aktiv och inte tappade humöret en enda gång (Y) Detta är säkert ingenting för många, men jag kan vara så jäkla lat så när jag har de effektiva dagarna får man vara glad över det :P


Idag började det bra med sovmorgon till nästan halv nio. Gick upp, åt bra frukost och kollade på ett avsnitt Desperate Housewives(nya drogen) men sen tog det stopp. Jag har inte gjort någonting sen, inte annat än fortsätta kolla på DHW, äta och stryka lite grann ... Okej, har också börjat läsa en bok jag köpte förra veckan; "En lat jävels guide till MVG i alla ämnen" - låter som något för mig ;)


Jag rensade som sagt bland stallkläderna igår, och nu har jag massa ridbyxor men typ inga tröjor! Tips på billiga(jag är både snål och fattig), snygga och bra tröjor? :)

Kommentarer
Postat av: Liza

har faktiskt oxå städat rummet idag, riktigt stolt haha ;P

2010-11-01 @ 18:59:48
URL: http://ponntytvillingarna.blogg.se/
Postat av: michelle - dressyrryttare

jättefin blogg :)

sjutk fin häst på headern oxå! är det din ? :)

2010-11-02 @ 10:46:42
URL: http://michellepetursson.blogg.se/
Postat av: carro

snygg header, din häst? :))

2010-11-02 @ 12:07:43
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Hanna Fredholm

Ullared har billiga t-shirtar, men summan längst ner på kvittot brukar göra ett stort hål i plånboken...

2010-11-04 @ 21:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0