Know the feeling? Louise svamlar

Vet du hur det känns? Hur det känns att se på ett foto, in i de fina mörka ögonen, och brista ut i gråt? Hur det känns att möta sin ponny som står med spetsade öron och verkar vara jätteglad över att se en sedan inte kan gå och man ser blod lysa rött mot den vita strumpan? Hur det känns att mitt i all lycka få ett samtal och veta att en älskad häst brutit benet? Att sedan ännu en gång gå från att känna att allt kommer fixa sig till på en sekund köras ner i mörkret igen? Vet du hur det känns att få sin ponnys grimma hemskickad på posten?
Jag vet hur det känns och det blir inte lättare, jag blir bara bättre på att dölja det.

Kommentarer
Postat av: jossie

Hej!

VIlle bara säga att jag nästan vet hur fruktansvärt det är...för ca ett år sedan var det otroligt fruktansvärt nära att min älskade ponny också lämnade mig...han blev också akut skadad, fick en pinne i magen i hagen, och samma kväll opererades han på strömsholm...men vi had en sådan tur, han klarade det o överlevde! men det dygnet var det värsta i hela mitt liv, att inte veta, då fick jag känna hur det skulle vara utan honom. Nästa vecka är det ett år sen, o den dagen kmr jag nog tt gråta sönder, trots att det gick bra. Det får mig att förstå att det måste vara fruktansvärt för dig! men du verkar så duktig som kämpar! ville bara säga att det finns folk som förstår, lycka till m bompa nu! :D kram

2010-10-31 @ 11:39:08
Postat av: Sara Carlsson

sv: Tackar :D



ja dom är jättefina jämfört med vad många andra klubbar har ^^

2010-10-31 @ 22:53:28
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0