Måndag Tisdag Louise svamlar

Ja, ehm, går ju lagom bra det är med bloggandet, men positivt att jag sitter mindre vid datorn ;)
Måndag bara myste jag och Bompa. Skulle egentligen ridit, men, nä... jag var bara för trött. Och det finns inget mer rogivande än att reda ut Bompas svans. Jag gick fram och tillbaka från att fundera på lite allt möjligt till att helt plötsligt komma på att jag typ vart i trans och verkligen varit helt blank (a)
Igår, Tisdag, tog jag fram tolkselen. Den är något för kort för Bompa men funkar. Så provade vi att jag red och syster gick bakom och drog i linorna. Först tyckte Bompa att det var knasigt och jobbigt när hon gick bakom och drog men samtidigt rätt kul. Vi provade att dra på sidorna, hålla emot och släppa och lite trav. Sen red jag lite vanligt och det gick helt okej, men adeln gör att jag inte kan hålla om med ytterskänkeln :S måste ta och kolla upp det!
typ världens sämsta blogginlägg någonsin, men, ja, tror inte dte är någon som läser iaf xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0