now I'm really pissed off Louise svamlar

Igår kväll när jag gjorde mig iording för morgondagen på Flyinge så fick jag ett sms att det inte blir av -.- Det var för att det då var typ halv  storm med blötsnö men vi visste ju att det skulle gå över till morgonen, men nej, tydligen var det för farligt >.<
Jag förstår hon som är ansvarig för det hela, men samtidigt kan man ju tänka några steg längre. Det ligger ju ingen snö på motorvägen, vi hade inte haft något emot att komma lite senare om de skulle sätta på vinterdäcken och... ja, jag och alla andra är bara sura...
Nu ska jag skaka av mig deta och snart kommer ett inlägg med pållarna i snön :)

Kommentarer
Postat av: zaida

Hej!



En mysdress är ett måste i vinter- och höstkylan. Därför startar jag en tävling i samarbete med Missbella.se där du kan vinna en valfri mysdress. Gå in på bloggen och delta ;)

2010-10-22 @ 10:11:24
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0