Vart tog denna dagen vägen? Louise svamlar

Jag skulle vart effektiv idag, men när jag sträckt upp tråden i ena hagen och mockat Bompas box så gick jag in och skrev det föregående, deprimerande inlägget. Kände att jag inte mådde bra, så lade mig i sängen. Jag stensov, vaknade, stensov och vaknade hela tiden. Jag drömde om att ja krampade och varken kunde andas eller ropa på hjälp, jag tror nästan att jag gjorde på riktigt! :S När jag vaknade kände jag mig helt kraftlös, orkade knappt hålla i gaffeln när jag skulle äta ... men fick i mig lite mat iaf och åkte sedan iväg på medlemsmöte på ridklubben.


När jag kom hem fixade jag höet och kraftfodret och hämtade sen Bompa. Vi gick till ridbanan där jag hoppade upp med bara grimma och grimskaft. Först kändes det som om han skulle busa iväg men det gjorde han inte ^^ Vi skrittade runt på ridbanan, svängde och gjorde halter(som blev bättre för varje gång). Höll på i kanske 10-15 minuter och sedan hoppade jag av. Väntade en stund och då började han tugga och gäspa jättemycket, så himla söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0