Besatt Shopping & Utrustning

Det går i perioder men då och då blir jag som besatt av vissa saker. Jag har haft en Twilight-period, en period när jag dagligen sökte på dyónträns och inte minst matchande-schabrak-och-benlindor-perioden för att nämna de senaste. Just nu har jag sedan en tid tillbaka varit Harry Potter-besatt och jag kan sitta i timtal varje dag och läsa ^^
Men nu har jag kommit in i en liten farlig period. Jag började med att gå in på HästNet. Sedan insåg jag att jag kunde leta efter stövlar till min långbenta vän och då insåg jag att - hoppsan det finns stövlar som passar mig med! (a) Så nu har jag mejlat till flera stycken om vidare mått... hehe undrar hur det här ska sluta ;)
Jag behöver egentligen inte nya stövlar, jag har mina gamla, silversprayade och mina nya dressyrstövlar och båda är både snygga och sköna... Men det kan aldrig bli för mycket av det goda, eller?
drömmen är ju att fynda ett par sådanahär



Måste bara få sagt; vad fasen tänkte de på när de gjorde stövlar utan dragkedja? Det måste ju något bland det mest opraktiska som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0