11. Min ridklubb Ordentliga inlägg

Det finns bara en ridskola i kommunen där jag bor så det var ganska så självklart att det var där jag blev medlem när jag började med hästar. Och där har jag stannat.
När jag var liten och bodde i stan var jag en riktig ridskoleunge som var i stallet mer eller mindre varje dag och hängde, mockade, borstade och kanske pratade med någon ur den coola US-styrelsen ;D
Klubben heter Ulricehamnsbygens Ridklubb. Stallet används bara till ridskolehästarna. Det är en riktigt fin anläggning och  har varit kända för sina bra arrangerade tävlingar dock börjar det bli lite slitet och det har varit lite kämpigt med engagemanget hos alla medlemmar men det känns som det börjar bli bättre igen :) Bland privatryttarna är det till 90% hoppryttare(känns det som i alla fall) vilket gjorde att när jag i början intresserade mig av dressyren sökte mig till andra anläggningar. Dock har intresset för både dressyr, fälttävlan och andra aktiviteter ökat vilket är jättekul!
klicka på bilden för att komma till hemsidan

Kommentarer
Postat av: Emelie Jansson

sv: jaa, bara fånigt xD



startad LB med placering, dvs. 90cm, hoppat banor på 1m-1.10m på träning :)

2011-02-08 @ 16:44:54
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0