Bompa 19 februari Träningsdagbok

Hade både haft morgofodringen i stallet och helgjour på ridskolan och jag kände mig inte direkt frisk när jag vaknade så när jag blev tillfrågad om jag skulle med och rida ut så sa jag först nej. Sedan kom jag på at det är skola på måndag och det var sjukt fint väder så jag ändrade mig ;) Så vi skrittade ut på travbanan, kunde till och med trava(helt kravlöst) lite här och var. Det var så himla skönt! Självklart skulle Bompa illglo på alla skidåkare idag igen(borde han inte vänja sig snart?) men vi fick draghjälp av det andra ekipaget :)
Efter slalombacken taggade hästarna igång ordentligt och det var synd att underlaget var som det var annars hade en galopp suttit fint.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin header du har, det matchar hela konceptet fint:)

2011-02-19 @ 18:02:45
URL: http://missmerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0