Fiasko Tycker & Tänker

Usha är verkligen besviken på kvällen! :(
Jag hade bara uppfattat som att det skulle vara clinic med Jan Brink och Marina Mattsson men det var även islandshästar, riddare och hoppning. Det var väl ändå okej, jag hade faktiskt kunnat kolla upp det. Men sedan blev jag bara arg.
- Insläppet var kl 19.30. Vi kom dit en kvart före och då var det helt fullt på läktaren! Anna, Johanna och jag fick inte plats så tillslut fick vi stå inne i manegen. Vilket ändå var lite bra - man kom ju närmre men showen var ett par timmar lång...
- Vi hörde helt okej under clinicen men sedan gick det bara utför och vi hörde ingenting. Tvärtom var det för de andra vi åkte med som satt på läktaren. Lite(snarare väldigt) surt eftersom det var p.g.a. den som vi hade åkt dit.
- Flera gånger blev det rundgång i ljudsystemet så det skrek i högtalarna.
- Speakern var urdålig. Dåliga skämt, sade bara fel saker och jag bara: Nej.
- Dålig planering. Det var många barnfamiljer där och showen höll på till åtminstone kl.23.
Det fanns bara ett visst antal biljetter och dessa kostade 150 kr. Då ska man banne mig få plats med! -.-
DISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0