Inhandlat på GBG HS-11 Shopping & Utrustning

Som vanligt håller jag hårt i pengarna i början men efter första inköpet börjar det släppa och sedan går jag bananas! Är ändå nöjd för jag har inte gjort ett köp som jag ångrar (Y)

Jag har velat ha detta schabraket sedan det kom ut för något år sedan men väntat på att priset ska gå ner. Hittade det bara på två ställen och där kostade det som vanligt 600 kr. Gud vad arg jag var! x) Men så hittade jag i en liten monter, tre stycken gömda i en hög med andra schabrak för 500 kr! Catching! :D
Jättekul också att det som sagt funnits ett tag men det var flera stycken som kom fram till mig och sa vad snyggt det var och undrade vart jag hade köpt det :P
Lite mysko blå men riktigt snyggt! Ska matchas med mina gula lindor som jag köpte tidigare i vintras. Mustang, 200 kr.
Bompas grimma är väldigt sliten så köpte denna på Lyckås, 49 kr. Benskydden är från samma monter som det blåa schabraket. Bompa behöver vanligtvis inte benskydd men det kan vara bra att ha. Mustang 200 kr.
Lite nödvändigheter från Börjes. B-vitamin 130 kr och pälsglans 65 kr.

Ett par silvriga boots blev det med. Som med benskydden, Bompa behöver det inte egentligen men det kan vara bra att ha och då är det lika bra att köpa ett par snygga ;) Betalade 120 riksdaler på Horse House.
(Google bild, det var svårt att fota dessa)
Köpte ett par stövlar med (a) Mina andra är typ en decimeter för korta. Provade andra stövlar för 1500 kr i andra montrar men de var för korta. Hittade dessa på Charlies för 1800 kr, nedsatta från 3649 kr. Jag är inte helt hundra, de är lite för "stora" i vristen. Helst hade jag ju velat ha lackade dressyrstövlar men det kostar ju mer än dubbelt så mycket och jag tävlar trots allt bara på lokalnivå ;)
Men jag ska till Jönköping och Charlies på tisdag så om jag ångrar mig kan jag kanske lämna tillbaka dem. Skriv därför GÄRNA vad du tycker!

Sammanlagt blev det runt 3000 kr. Har nog aldrig handlat för så mycket men aldrig heller köpt så genomtänkta saker :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Dom var fina :) Snygg båge på dem!

2011-02-27 @ 12:32:44
Postat av: Liza och Sofia

Snygga saker :D

2011-03-02 @ 23:05:51
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0