Sommarplaner Louise svamlar

Sommaren är inte min bästa årstid, jag klarar inte av när det blir för varmt.
Planen är att skaffa sig ett jobb, gärna i någon mataffär och jobba så mycket som möjligt under de varmaste timmarna. Rida ska jag göra tidigt på morgonen eftersom det är mycket skönare än på kvällen med en massa knott.
Jag SKA åka till Falsterbo med Anna, de bästa dagarna är 6-8 Juli, mycket rolig dressyr! Sedan kanske ha ett miniridläger med några kompisar.
När jag kommer tillbaka efter sommarlovet hoppas jag vara pigg, glad, blek och rik ;)

Bompa och Musse behöver väldigt olika mycket bete. Båda tycker dessutom det är jättejobbigt när det blir för varmt och flugfä dras till Bompa. Därför ska de få stå inne några timmar mitt på dagen där Bompa ska få fri tillgång på hö och Musse ska fasta. Sedan på eftermiddagen får Bompa ha ett flugtäcke som sedan tas av framåt kvällen när de elakaste bitarna har gett sig ;)
Låter bra va? :)

Kommentarer
Postat av: Julia

ofta du kommer orka hålla på o krångla med täcke ^^

2011-02-09 @ 13:58:31
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag behöver DIN hjälp!!

Vi vill ha en gästbloggare på våran blogg. Och du hade väldigt fin blogg så du har nog en väldigt stor chans att vinna!

Vi har mellan 300-400 besökare varje dag så garanterar ju att du kommer att få mera besökare!

MERA INFO: http://teampf.blogg.se/2011/february/gastblogga-pa-teampf.html#comment

Kram Mtilda & Elin :)

2011-02-09 @ 15:43:56
Postat av: Julia

sv; yeah sure bacon. jag tror det när jag ser det ^^

2011-02-09 @ 19:24:16
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/
Postat av: Emelie Jansson

sv: jo, dom va rätt snygga så :D

jag säger som så att det beror lite på färg på hästen osv. Som t.ex. till Hannibal, skulle jag såklart välja brunt. men till Lady skulle det ngo vara snyggare med rosa :)

2011-02-09 @ 19:54:14
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0