Anna och Aubergine Foto & Film

På förmiddagen var jag och Anna där hon har sin pålle, Aubergine a.k.a. Abbe. Meningen var att jag skulle fota dem, vilket jag också gjorde men vädret var inte på våran sida. Min varma stalljacka var tvättad så jag fick ha en tunnare jacka + västen, ändå frös jag. Men sedan fick jag sitta upp på Abbemannen och då blev jag minsann varm ;)
Här kommer ett urval av dagens bilder!
Anna gillar blingbling, höhö ;)

Jag vill också ha låååånga dressyrben ju!



Abbe tycker det är jättekul att springa jättefort!

Jaa, det snöade lite...


Ja det var en upplevelse att rida honom. Så jäkla välriden men ändå en äldre herre med endel egna ideér ;) Nu hade han inte heller blivit riden på ett tag men sen när det blir barmark ska jag minsann sno han från Anna någon gång :P Bara tanken av galoppfattningarna kan jag mysa till hela kvällen ^^


Kommentarer
Postat av: Annaaaaaaaa

Blir ju värsta glad att höra såånt juu^^ gamlemaan:)

2011-01-04 @ 22:06:20
Postat av: Liza och Sofia

sv: jaha ja som sagt inte vårat starkaste ämne.. hehe XD jo om vi hittar en tävling ditåt kan vi säkert fjäska för pappa lite och tävla där nån gång ;D

2011-01-05 @ 23:33:34
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0