Bompa 27 Januari Träningsdagbok

Första riktiga hopplektionen med Bompa - ever!
När jag travade fram gick han inte rent, men jobbade endel i skritt först och sedan var det bra. Berodde troligtvis på att det blev så jäkla kallt(igen) plötsligt.
Hoppningen gick så jävla bra! :D Visst det blev en del stopp, men det var första gången jag kände att han tyckte att det var riktigt kul med bommar och han bjöd mot hindren och hoppade riktigt bra!
Stopp blev det när jag var för stel och "dressyrig" i min sits och när jag inte fick med bakbenen i galoppen.
Dagens bana. Det gråa är hur vi hoppade fram och den bruna linjen är banan jag och Bompa hoppade, ca 50 cm höga hinder. De som var man rutinerade kunde även lägga till sockerbitshindren i banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0