Dagens planer Louise svamlar

Sitter och äter  frukost - samma som alltid - havregrynsgröt med russin. Mums!
Idag hade jag tänkt städa i stallet här hemma och tvätta endel. Jag har som motto att "hästar luktar inte, de doftar" men där vi har stallkläderna stinker det verkligen stall(kände jag för någon dag sedan när inte näsan var helt förstoppad)..
Sedan ska jag såklart ta och ta hand om pållen med, är sugen på att släppa honom i ridhuset så han bara får springa av sig på fast mark, det tror jag han skulle uppskatta. Annars blir det ett försök till uteritt.
Senare fram mot kvällen ska jag och päronen nog upp till Lida och hälsa på trevligt folk och Musseälsklingen.
Jag och min frukost! Nej jag är inte arg, bara trött ;)

Just det ja, bra kommenterat igår! :D (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0