God morgon Louise svamlar

Nu har syster och föräldrarna åkt iväg mot Skåne där syster ska jobba i minst ett halvår. Igår körde vi Musseälskling till några bekanta så nu är det tomt i stallet - känns jättekonstigt :S
Snart kommer min snälle morbror och kör mig till stallet. Tänkte gå upp till ridhuset idag och ta fram några bommar och se vad Bompa tycker om det. Kanske blir några bilder på stallet med?
Jag har mått riktigt bra under lovet men de senaste dagarna har jag blivit lite sämre, tror det är någon underliggande stress för skolan som börjar imorgon. Dessutom har jag åkt på en förkylning... Ironi är min trogne följeslagare.
Nu ska jag byta om så blir det förhoppningsvis några inlägg i eftermiddag.
(Syster tog med sig lilla kameran till skåne så jag kommer inte kunna filma ngt om jag inte får ryck och köper en filmkamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0