Gott Nytt År! Louise svamlar

Hoppas ni haft en bra nyårsafton, det har jag men det var molnigt, plusgrader och regnade så ja ni kan ju tänka er vädret nu - tung snö och glashalt.

höhö, otroligt välarbetad bild jag gjorde nu på morgonen..

2011 hoppas jag blir ett bra år, att jag, Bompa och alla jag känner ska få var friska.
Mina mål med Bompa är framförallt att  mina hjärnspöken ska släppa och vi bara ska ha kul ihop (just nu har vi(jag) en rätt bra period).  Sedan ska vi hitta en dressyrtränare vi trivs med, debutera LA och starta några träningstävlingar i hoppning.
Vi kommer få en bra start med våra mål då Januari-Februari har vi boxplats i ett privatstall väldigt nära ridhuset.  Syster åker iväg till Skåne för praktik om ungefär en vecka, så vi flyttar i samma veva och Musse får gå på semester med några andra hästar. Det kommer att bli en bra erfarenhet för oss båda då vi båda två bara tidigare haft egna, små stall.

Hur ser dina planer ut för 2011?

Kommentarer
Postat av: Nelly

Hej du kommer ha box platsen brevid min häst eller hyr häst:)

2011-01-01 @ 19:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0