Måndag VS. Tisdag Louise svamlar

Jag tror jag vet vilken dag som kommer att vinna ;)
Igår hade jag slappdag; sovmorgon, kolla facebook, plöja ett x antal Grey's Anatomy-avsnitt, äta stoooor bulle, äta lasange... Sedan var vi tvugna att ut och motionera de små pållarna med. Så vi red ut med Musse som handhäst. Jag red barbacka och hade hackamoret på Bompa och till en början höll jag i Musse men när vi ridit ungefär hälften så började "pojkarna" tjafsa så då fick Julia ta över. Och det var nog tur det för när vi svängt upp på våran väg så började Bompa takta och studsa på stället och när jag drev framåt gjorde han luftsprång så det kändes som om jag flög en meter upp i luften - askul för jag har aldrig haft en sån häst förut!
Sedan på kvällen lagade jag och syster mat för pappa fyllde 47 år och jag åt Creme fraiche för första gången! :D


Tror ändå att denna dagen kommer slå gårdagen; fick sovmorgon, chilla lite sedan åka till Anna och hennes häst och fota, sedan åka hit hem och greja i stallet, kanske rida osv, och bara vara allmänt social.
Sedan blir det nog enda lugna dagen för denna veckan för sedan är det full rulle eftersom alla vill träffa oss innan Julia åker iväg så det blir knappt en middag hemma känns det som, sedan ska jag "tävla" och alla hästarna ska flytta på olika håll.

Visst är sådana här inlägg tråkiga? Skriv något vettigt istället! (det kommer ;))

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Hejhej !

Var gärna med och tävla om en massa extrabesökare hos mig i Dagens blogg!



Kram Bea

2011-01-04 @ 11:19:34
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0