Så jäkla tacksam! Louise svamlar

Jag hatar att vara inne på HästNet, det förknippar jag bara med ledsamheter och skit. Men på något sätt hamnade jag där nu och jag hade samma sortering på annonserna som när jag letade häst för ett år sedan. Det var så skönt att se att det knappt fanns en enda tänkbar häst - antingen var de för dyra, för unga, för gamla, för stora, för ädla ja jag kan hålla på flera rader. Det var så skönt att se det och får mig att inse ännu mer vilken tur jag hade som hittade Bompa. Jag är också jäkligt stolt över mig själv och väntade på den rätte fastän familjen började knorra för att jag aldrig bestämde mig. Men när man provrider något som liknar mer än mammut än en häst i -20 grader och det klickar, då är det rätt!
Jag är så jäkla tacksam över denna underbara häst!
Då passar jag även på att skriva en av de saker som jag tycker mest om med Bompa; Han skiter fullständigt i hur jag mår. Om jag är glad eller ledsen, är sjuk eller frisk så är han som han är. Han kan vara allt ifrån trött till otroligt översocial men han anpassar sig inte efter mig vilket är så himla skönt! Ibland blir jag sur på honom men det är tillslut alltid han om får mig att må bra <3

Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

SV: aa det gjorde min med.. :(

2011-01-05 @ 23:08:32
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: Liza och Sofia

aww du hade inte kunnat hitta en finare häst! ni passar verkligen superbra tillsammans! <3

2011-01-05 @ 23:29:41
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0