Shopping Shopping & Utrustning

Var i Jönköping igår. Pappa saknar nog storayster rätt mycket och fick därför lust att skämma bort mig - visst är det bra att vara minst ;)
Fick i alla fall en stallmössa som jag har velat köpa länge och sedan en väska. Själv köpte jag jeans och en gymboll.
Equilinemössa 279:- på Charlies Häst & Hund
När jag var där passade jag också på att prova ridstövlar.. *dreggeldreggel*
Inte riktigt dessa, men vanliga jeans från H&M 299:-
Denna har jag länge gått och suckat efter och när jag väl bestämmer mig så får man den av pappsen! Bara att tacka, bocka och ta emot ;) 399:- på Stadium
Meningen är att jag först ska ha den och träna styrka och balans. Så småningom, när det är barmark och pållarna har kommit hem så ska jag se om de vill ha den :) Köptes på Stadium för 199:-

Kommentarer
Postat av: Emelie Jansson

sv: tack :D

2011-01-18 @ 08:47:01
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0