Falsterbo Horse Show 2011 Shopping & Utrustning

Som så många andra har även jag varit på Falsterbo Horse Show. Jag var där Tisdag - Torsdag, tre helt underbara dagar. Jag och Anna bodde på ett hotell i Malmö(fick det födelsedagspresent av mina gudföräldrar), det var både skönt, roligt och lite frustrerande. Att köra i rusningstrafik i Malmö centrum med Anna bredvid med vägbeskrivning i sin iPhone  där täckningen kom och gick lite som den ville ;)
Såklart blev det en hel del shopping! Mest nödvändiga saker som stigläder och ledade stigbyglar till den nya sadeln. Även tävlingsträns till dressyren, dressyrspö, tyglar, flugspray, hästgodis, ryktbag och säkert något mer som jag inte kommer ihåg. Mitt enda impulsköp var en assnygg jacka! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0