Sommartid Louise svamlar

Sitter och väntar på att gröten ska koka upp. Snart ska jag iväg till ridskolan och hjälpa Anna med hennes projektarbete till skolan. Drar med mig kameran med för igår när jag hade helgjour önskade jag verkligen att jag hade med mig den. Både hästar och ponnyer var såååå fina i vårsolen :)
Jag ska försöka skriva mer intressanta och mer hästrelaterade inlägg, för jag jag vet att jag hade själv tyckt att bloggen vore urtråkig att läsa så som den är nu...
Nu har jag hittat kortläsaren(konstigt nog låg den på rätt plats, hade aldrig funderat på att leta där innan) med så när jag kommer hem kan jag bjuda på minst sagt spektakulära bilder från i fredags ;)
BURKUS-ponnyn Savannah

Kommentarer
Postat av: anni

sv: Eller hur, så himla tråkigt att se..



Gillar nya headern förresten! Riktigt snygg :D

2011-03-27 @ 18:51:09
URL: http://teamoveson.blogg.se/
Postat av: Klara

Sv; Taack, det hjälpte! :D



Aha, men då är det ju ändå i närheten av det stuteriet. Bor någon mil utanför GBG bara, också in mot landet. :)

2011-03-27 @ 21:59:00
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0