Lalalallaa Louise svamlar

Om jag hade kunnat sjunga så skulle jag gjort det nu. Bara för att liksom. Men för anmällhetens bästa, låter jag bli ;)
Dagen började med att jobba på ridskolan. Det var kul stallet är helt proppfullt nu efter att tre nya pållar kom i Torsdags (?) men jag har börjat känna av en förkylning så det var tungt stuntals.
KååååmpisAnna följde med hem efteråt och vi och syster turades om att rida Ita och Bompa på en av ängarna. Bompa var jätteduktig men han såg ut som en tax - korta ben och djup snö = trött häst ;) Ita däremot sprang på som en galning!
Åkte sedan tillbaka till ridskolan och tog in alla hästar och skjutsade hem Anna. Hem sedan för att äta middag med familjen, mormor, morbror och farmor.
Nu sitter jag här och väntar på att nya MP:3n ska ladda (låtförslag?) och sjunger inne i mitt huvud - för allmänhetens bästa ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Hjelm

Du kom med i vinterbildstävlingen nu:) kika i min blogg!

2010-12-25 @ 23:11:13
URL: http://hastbloggeen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0