Shopping Shopping & Utrustning

Vart i storstaden Borås idag ;D Hade egentligen tänkt köpa mest kläder till mig, men tillslut blev det bara en bikini som inte är hästrelaterat :P
Fyndade ett par vita ridbyxor med svarta detaljer från Jacson på Eko (Y) Där fanns också üüüübersnÿgga schabrak men jag motstod frestelsen att köpa något - måste rensa hemma först och se vad det är jag behöver ;)
Så småningom kom mamma och vi åkte ut till Hööks. Där köpte jag bland annat två bett, ett tredelat sötmalmsbett och sen ett vanligt tvådelat. Funderade först på ett med kopparrullar men det passar inte på alla hästar, det kan nypas och ge sår. Har även frågat Bompas förra ägare och hon sade att han kunde vara känslig, det var därför hon red honom på rakt bett med fasta ringar. Babbel, babbel, frågade i affären också och hon hade inte några bra erfarenheter av det så jag struntade i att köpa det helt enkelt ;)
Blev också en Jolly Ball till pojkarna :D Bompa fyllde ju år den 4 Maj och Musse gör det imorgon <3
Köpte också en polokrage att ha under kavajen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0