02.04.11 Träningsdagbok

Tog på Bompa repgrimman och långa träningsgrimskaftet och tog med honom precis utanför hagen så Musse inte skulle gå i taket :) Höll på i ca 5 minuter, stannade, backade, gick framåt, såg till att han följde mig och flyttade för tryck. Meningen var just det att han skulle flytta för tryck eftersom han tycker det är jobbigt när jag rider. Gick riktigt bra! Är supernöjd!
Efter det tog jag Bompa till hagen igen och stod och myste med båda hästarna. Bompa försökte hota bort Musse men han slutade när jag sade till honom :)
Helt enkelt bara mysigt och trevligt en dimmig dag som denna ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Eftersom vårat stuteri heter Silverforsens :)

2011-04-02 @ 22:23:35
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/
Postat av: Yasmine

SV: Ja... man har ju samlat på sig en del leksakshästar xD



Va kul! Säg till när du gjort en bild så byter vi (y)

2011-04-02 @ 22:45:31
URL: http://yassei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0