14.04.11 Träningsdagbok

Har på kiropraktorn Mikaels rekommendation vilat i två dagar. Idag skrittade vi ut i skogen i 30 minuter och sedan masserade jag honom med liniment på de områden som Mikael visat mig. Tänkte på lite småsaker i min ridning där jag satt när vi lunkade fram.
Sedan var det såklart världens bästa ponnys tur! Promenerade först på vägen och gick sedan till en äng och longerade. Tränade på att han skulle lyssna på de kommandon vi ska ha sedan när han körs. Han fattade fort och var duktig :) Han fick lite ryck och drog iväg i galopp och glada skutt ett antal gånger men det är ju bara kul att han är glad :) Var ute i säkert 20-25 minuter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Förresten! Du frågade om kärran för ett tag sedan o kan mig inte minnas om jag svarade:S hursom, 2000 hade vi tänkt för den. Kom o kööp!:)

2011-04-14 @ 20:27:54
URL: http://annastohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0