Fullt ös medvetslös Louise svamlar

Istället för att beklaga mig över den dåliga uppdateringen så hoppar jag direkt till roligheterna.
I torsdag var det studiedag så jag och några fränder tog bussen till sveriges framsida. Det blev endel shoppat men känns konstigt att inget av dt var hästrelaterat haha!
Fredag var det skola igen och jag pluggade på riktigt bra. Sedan var det fullt ös i stallet och sedan gasen i botten mot superrolig tjejkväll.
Helgen började jag med att stiga upp kl. 6 och åka på helgjour. Skönt att tjäna lite xtra pengar men idag var jag sååå trött.. Sedan var det dags för de egna pållarna, separat inlägg om det sen, nu sitter jag nydushad och ska sortera bilder från tävlingen förra helgen :)
Detta är ingenting för vissa men jag är riktigt stolt över hur mycket jag åstadkommit (hur stavas det?) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0