Lista Louise svamlar

Har massor att göra egentligen men orkar inte. Pollen har verkligen satt igång nu - "däckade" när jag kom hem x) hade en liten black-out där...
Medans jag väntar på Grey's Anatomy gör jag följande lista som jag kopierat från Klara...

Första hästen du red? Tant Brun

Första hästen du hoppade med? Lila My tror jag

Första favorithästen? Rosenhagas Duke

Första tävlingen? Påskhoppning 2005(?)

Första egna ponnyn? Pikachu

Första egna stora hästen? Boooompa :D

Första hingsten du red? Tror aldrig jag ridit ngn

Första stoet du red? Tant Brun

Första valacken du red? Rosenhagas Duke

Värsta hästen du ridit? haha nu i efterhand tycker jag alltid att alla hästar i efterhand är helt underbara på sitt egna vis :) men får väl säga Lilla My.

Värsta ritten? Antingen min första dressyrtävling eller dressyrkickoffen i vintras...

Värsta avtrillningen/avkastningen? Ponnyn stack iväg när jag precis suttit upp i en rejäl bockserie. Landade tillslut vänster sida. "Sträckte" rumpan (xD) skrapade upp armbågen och fick kanske en liten hjärnskakning.

Största hästen du suttit på? Kairo +175 cm

Minsta hästen du ridit? Sir Bamse

Din favorit B ponny? B-ponnyer är ju en klass för sig! Vilja, Lilla My, Mascot m.fl.

Din favorit C ponny? Pikachu

Din favorit D ponny? Golden Lady

Din favoritsadel? Jensen

Ditt favorittäcke? Bucas

Ditt favoritschabrak? Union Jack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0