11.08.21 Träningsdagbok

Första träningen på flera månader - så himla kul! Jag har jobbat jättemycket med att Bompa ska bli pigg och svara framåt så när Amanda först sa till mig under uppvärmingen att lugna ner honom blev jag nästan sur. Jag ville ju visa hur duktiga vi var som kunde springa på ;)
Amanda lade upp passet lite(mycket) annorlunda än vad jag gör men koncentrerade på samma saker - att få kolla på yttersidan och svara för skänkeln. Jag fick aldrig någon bra känsla, han var stark och tung men ändå hundra gånger bättre än vad han varit tidigare. Men det såg ändå rätt bra ut, se på filmerna!



Kommentarer
Postat av: Emma

Ni ser ju att vara i toppform inför Div.III! ;D

2011-08-22 @ 17:43:21
URL: http://emmaferlin.devote.se
Postat av: Sara

vad fin han är :D



Sv: Du får skriva ett inlägg om hur det gick med övningen då ;)

2011-08-29 @ 20:53:15
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0