Sadeltankar Louise svamlar

Jag har haft tre olika hoppsadlar hemma och provat på Bompa, ingen av dem har varit bra. Så provade jag en gammal, märkeslös sadel som vi haft på häst vi hade för några år sedan. Med en gelpad under låg den riktigt bra! Har skrittat i den en gång och den låg fortfarande bra, gled inte runt eller liknande. Visst är den lite åt dressyrhållet, har inga stöd alls, men bara den passar Bompa så blir det bra. Vi ska ju liksom inte hoppa 140 ;) utan det är bra  att ha något när man är ute och galopperar mycket och så.
Så jag  ska prata med sadelmakaren och tror nog jag ska låta stoppa om den, för det blir ändå billigare än att köpa en annan sadel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0