ständig uppförsbacke Louise svamlar

Näe, det är inte min tid just nu... har blivit mycket förkyldare, feber och svullna körtlar känns inte lovande. Delvis därför ställde jag in löshoppningen för Bompa idag. Det är dessutom halv snöstorm >.< Och skolarbetet bara växer i takt med klumpen i magen... (bara att bita ihop, hålla ut ca ett år till, och sedan försöka hitta ett prestigelöst arbete) Ja som ni märker är jag inte jättepositiv idag, ett tecken på att pollen är påväg ..
Men jag gläds åt i alla fall att hästarna är så goa nu! Både Musse och Bompa kan vara väldigt på, men de är bara normalt sociala, glada och lyssnar bra. Det är rätt så halt till och från hagen så jag brukar låta dem gå lösa så får de ta det i sin egna takt och änså länge har de inte hittat på bus ;)
Tror att Bompa har sträckt bogen med... Jag är rätt så(läs; väldigt) nojig vad det gäller hästar och skador men är rätt säker på att något är fel.. får hoppas på töväder så kan vi ut och skritta sedan :)
mina fina pojkar - det bästa skälet till att gå upp på morgonen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va med i min bloggtävling och du kan Vinna ett par Roeck-grip sommar från Roeckl värde 357kr!!!

http://hastryttaren.blogg.se/2011/march/bloggtavling-vinn-ett-par-roeck-grip-sommar-f.html#comment

2011-03-12 @ 13:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0