Sträckning ? Tycker & Tänker

Det var ju riktigt ruskväder onsdag-torsdag och både Bompa och Musse var lite frusna när de kom in på kvällen. Om hästen fryser(eller är spänd) brukar man kunna se det på bogen. I alla fall så kände jag på bogen och då tyckte jag att jag kände ett ben mellan musklerna? Ska man kunna det? Jag tyckte även att musklerna verkade väldigt spända.. Det kan ju hända att det är en sträckning, inte så konstigt med tanke på hur hagen är.
Jaja, undrar bara, kan DU känna något hårt mellan musklerna som är mellan frambenen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

om det är mitt mellan frambenen i bringan är det väl bröstbenet du känner, är ju olika framträdande på olika hästar pga olika förbröst...

2011-03-12 @ 17:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0