Vårkänslor Louise svamlar

Det känns som om de flesta har bestämt sig för att våren är på gång och man vill ha vårigare design på bloggen. Samma här men framförallt vill jag få till en massa smågrejer som skulle göra bloggen bättre och finare, bland annat så att man kan bläddra tillbaka på framsidan till de äldre inläggen så man slipper klicka på någon kategori... Låter bra va? :)
Ja sen är det det här med designen med. Jag har många fina kort från förra våren som jag kan använda med det är svårt att komma på hur jag vill ha det. Jag tycker inte om när färgerna är för mesiga... hmm, får se om jag orkar ;)

Kommentarer
Postat av: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

Blir säkert bra :D

Bompa är så snygg så bilder på han gör hela designen ;)

2011-03-13 @ 15:50:25
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jag har typ en lika stor shettis som du har (tror jag) och jag är lite osäker på hur mycket hö hon ska ha... hur mycket kg hö brukar din shettis få om dagen?:) jätte tacksam för svar!

p.s du har en super bra blogg!

2011-03-13 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0