Hej! Louise svamlar

Jag kände mig pressad av att skriva många och intressanta inlägg så tvingade mig helt enkelt till en paus. Men jag vill ändå skriva om mina rid och träningspass så jag börjar där och ska verkligen försöka att inte komma tillbaka till stressen jag hade innan. Bloggen är till för mig, och om jag kan få respons på det jag skriver så är det bara en bonus!


Jättekul ändå att se att även fast jag varit borta så är det många (enligt mig och mina besökssiffror) som fortsatt att kolla varje dag! 

Däremot blir det inte någon speciellt spännande början - igår körde jag omkull med moppen på en grusväg. Det är ingen fara men är rätt mörbultad. Lite skrapsår och spända muskler. Om någon av pojkarna skulle få för sig att dra mot en grästuva eller snubbla skulle jag inte kunna hålla emot så de får helt enkelt en liten minisemester :) Är förresten ensam hemma hela helgen - asskönt! Men tyvärr är alla kompisar bortresta så jag blir helt ensam :/ Men då kanske jag äntligen kan komma ikapp med lite skolarbete? ;)
My awesome boys
Kommer nog skriva lite inlägg efterhand. Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tråkigt att du kände så. Bloggen är ju något, tycker jag, som man ska sätta sig ner och slappna av vid, och dela med sig. Absolute inget srivtvång, även fast jag själv också kan få det ibland :/

2011-05-07 @ 21:56:49
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Skön bild ;)

2011-05-08 @ 19:14:53
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0