10.09.11 Träningsdagbok

Blev lite hastigt och lustigt tillfrågad av min granne kvällen innan om jag ville vara med på en långritt på lördagsmorgonen eftersom hon skadat foten och hon behövde någon som kunde vägarna i skogen. Visst, jag hittar i skogen bättre än någon annan stans ^^ Men just det ja, en liten grej - vi skulle rida islandshästar!
Jaja jag fick rida hennes gamla klippa Raudi så red vi iväg ett gäng på 8 ekipage och var ute i 1½ timme (kändes mycket längre än så). Allt gick jättebra, men jag fick typ kramp i knäet ibland eftersom jag börjat med mina dumheter och spänna låren igen och det blir jättejobbigt när man har fem meter långa stigläder...

Sen var det bara att kasta sig i duschen, åka till ridklubben och därifrån åka till Borås och Grand Hotel och en föreläsning med Johan Fyrlander. Roligt och intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0